
برای از پا در نیامدن باید پروژهی شخصی تعریف کنیم. برنامهی هفتهی بعد تمام کردن مقالهی دوم و خواندن رمان دوست.راستی درسم تمام شد. بگذریم هنوز خردهای کار مانده. نوشتن رسالهی دکتری از سختترین کارهای زندگی بود. برای خودم کلی کتاب خریدم. خوشحالیِ بعد از جلسه هنوز در وجودم هست. آفرین بر خودم. بخوانید...
ادامه مطلب
xa0 امروز روز خوبی بود. آفرین به خودم. درباره ز ع نوشتم. خودم خوشم آمد.xa0 پنجاه صفحه کتاب خواندم. کارهای اداره را تمام کردم.xa0 بعد از مدت های طولانی بالاخره دکتر رفتم. :-) xa0...
ادامه مطلب