بیماری بابا شدت گرفت و همین چند روز پیش قصه زندگی اش تمام شد. این روزها سخت بودند و هستند. دلتنگم. دوست داشتم نباشم. از خودم و جایی که هستم راضی نیستم. چرا هستم؟
ما را در سایت چیزهایی درهم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 258 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 15:57